Thursday, August 11, 2011

kOleksi sicOmel

Sungguh axcited bila kita dikhbarkan berita gembira ngn kehadiran orang baru.....honestly aku xberapa suka budak-budak aku sendiri pun xtau kenapa sifat seperti e2 lahir dalam diri aku..tapi alhamdulillah selepas aku dikurniakan seorang anak buah yang sangat comel dan gebu...aku mulai berubah tapi xsepenuhnya la....aku sangat sayangkan anak buah aku nie...............hehehhe.....................tanggal 18.8.2007 lahirlah seorang baby yang diberi nama Siti Nur Farhana Auni.......anak buah aku yang pertama.........ma & abah aku pun bertukar status la sebagai Tok ma & Tok bah....hehehh.......................aku? hehehe......aku pun bertukar status la jgk.....alang~
jom kita intai beberapa keping gambar dibawah ini

zazzzzzzzzzzzzz...............




ala2.....
comelnya


mok haji bulatnya mata.....terkejut kat flush ek...
heheh


nie geram kat spa nie...lain mcm je

nie gambar masa masuk pertandingan baby comel

taraa.......




membesar ngan jayanya.....

happy birthday to u......
dah besar dah......
eemmmmmmmmmmm......bestnya
yemyemyem
:-)


No comments:

Post a Comment