Tuesday, August 2, 2011

hey2.................

lama dah rasa xupload blog nie...sorry la aku busy sikit tambah2 pulak broadband aku problem la...hahahah bukan problem sebab line tapi sebab dah kena potong..bukan aku xnak bayar tapi aku ada masalah kemerosotan ekonomi la.....dulu mase ada pakwe xpe la dia yang bayarkan broadband aku bulan-bulan tapi semenjak dua menjak nie aku kena la bayar sendiri coz aku dah xde boyfriend.......xpe la aku boleh je bayar sendiri tapi macam nie la kalau bukan kena potong dulu xbayar...hahhahh..........faham-faham la aku bukan kerja pun, mengharapkan duit mak bapak je.....buat malu je kan....!! pandai-pandai la aku kena jimat seharian hidup sebagai student nie......tapi mak aku selalu je pesan kat aku jangan ambik duit orang!!

aku mmg la xambik tapi dia yang nak bayarkan so aku xla menolakkan...hahahaah....rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari...disini ada sedikit sikap xdengar ibu bapa cakap...hahha...sedikit je la.......eh2 terpesong topik pulak dah..aku nak cerita sal hujung miggu aku miggu lepas sebenarnya nie...bukan sal broadband or pakwe..huhuh......k2...seperti biasa la setiap hujung miggu aku akan terbang ke MUAR johor...huhuh
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Esoknya, sebelah petang aku ngan kakak aku kuar bawa budak2 nie kuar....kemana lgi kita owng nie lau xke Giant...huh! bosan giant je....xpe2...aku bukan nak cerita sal giant tpi nak crita sal aktiviti kita owng la....kakak mmag xboleh langsung nmpak pakcik berjanggut putih 2......(kfc)...pe lgi terpaksa la singgah jap...huhu....berbaloi la lau singgah pun....kak walau pun gigi xade tapiii jangan pandang sebelah mata ok...huhu 3 ketul dramstik dia seorang...peh rrr....aku seketul pun xhbis( tipu.......2ketul pun habis).........hahahahah......oOOo....

 budak nie mmg xpernah elok kalau bergambar

 pusing2 giant..bagi budak dua orang ni main dulu...bergambar ckit...huhuu

sebelah malamnya......aktiviti berbasikal diwaktu malam hhaha......bukan aku ok!! anak buah aku la, kita orang pergi taman tanjumg agas.....dah memang biasa pergi situ tapi sebelum nie xbawa basikal pun..malas tapi minggu lepas kakak aku bawakan lah basikal untuk budak-budak nie bermain dekat taman 2..kecian la pulak budak-budak tu main pusing-pusing je dalam rumah....ada la sedikit gambar yang sempat aku ambik tapi xberapa clear sangat...faham-faham la kan dah malam......



tara..................
2saja la untuk hari ini
=_=

@_@

muah



bye......

Noor afzan



No comments:

Post a Comment