Tuesday, August 23, 2011

kisah aku....

pkul 9.30 tepat aku ke uptown ngn budak tempat aku praktikal....mase 2 dia sudah call n msj2 aku...aku ckap kat dia tunggu sekejap sebab aku ngh membeli belah....tepat pkul 12.00 mlm aku bertolak balik keumah.....dia msj ckap yang dia nak tido....dia sngat ngntuk....ok, aku xmrah dia pun...aku izinkan dia tido.....tapi selepas beberapa minit kemudian..............There’s a stranger in my bed, There’s a pounding my head, Glitter all over the room....ringtone fon aku berbunyi..........aku lihat namanya terpapar discreen fonku................
aku msj2 ngn dia dulu coz dia kata dia sngat rindukan aku....aku tanye dia bukan ke tadi dia ckap nak tido kenapa bangun semula....dia ckap dia sngat rindukan aku dan ingin msj ngn aku.....aku ok je walaupun mata aku sangat ngntuk.......sebelum nie dia pernah cakap kat aku yang dia pernah bt ujian darah sebelum balik kampung....sekarng dia dah tau result darahnya tersebut..........dia sngat susah untuk memberitahu aku bahawa dia mempunyai penyakit! tapi aku berkeras jugak untuk tau pe penyakitnya e2...akhirnya dia pun cakap.........XXXXXXXXXXX..............oh no!
aku sngat terkejut dan sedih apabila mngetahuinya....aku xtau nak cakap apa2...aku terdiam! buntu! aku still ada bersama dia sampai la mlm ini 24/8/2011 dia telah membuat keputusan untuk meninggalkan aku...aku sngat syagkan dia n aku happy ngn dia selama mlm ini.......
kata2 terakhirnya untuk aku :
  • Rindu kamu syg kamu....................
  • Kenangan bersamamu kasih, seumpama mimpi di dalam mimpi.....
  • Buang abg jauh2 dalam hidup syg..............
  • Abg phm...so buang la abg dalam hidup cyg, biar la abg bertemankan derita meniti usia menanti hari rebah ke bumi...............
  • Kebhgian bkn milik abg, milik cyg dgn insan lain..yang lbh sempurna................
  • Kebahgian cyg impian abg............
  • Seperkara cyg mesti ingat, abg terlalu mencintai cyg...ingat lah abg dalam setiap hembusan nafas cyg....selamat tinggal
Semasa aku menulis post ini air jernih tidak berhenti2 mengalir dari kelopak mataku.............aku akan sentiasa mendoakan dia agar sembuh dan cihat2 selalu...........aku akan sentiasa merindui mu....aku tau dia bt keputusan ini sebab dia syagkan aku......waktu ini jgk la.....kepala aku sakit+ gigi aku sakit = aku xboleh tidoooo.............................

by : janjan
3.19am
24/8/2011

No comments:

Post a Comment