Monday, July 25, 2011

dowm! up....

afzan cuba bangun!!
aku dengan dunia aku....walaupun sekarang aku tau aku sudah tidak berada dikalangan2 orang tertentu tapi kenapa dan kenapa aku still tidak berubah...aku sepattnya berubah ke arah yang jauh lebih baik dan meningkat...tapiii.......aku tidak sedar apa yang telah aku lakukan sehingga kan aku rasa sangat down dan tidak boleh menerima kenyataan apabila aku diperlekeh2kan,,

aku sepatutnya sedar realiti kehidupan sebenar.....jangan hanyut di dalam kehidupan yang jauh dan penuh anggan2...try memahami dunia sekarang...jangan terus hanyut dibawa arus....cuba belajar sesuatu yang mampu untuk menolong diri sendiri....kalau aku xtolong diri aku sendiri siapa lagi yang nak menolong aku....


dalam apa jua keadaan sekalipun kamu harus meneruskan kehidupan...kamu harus berfikir ke depan bukan ke belakang...afzan teruskan usaha kamu kerana kamu telah pun diberikan peluang untuk mencorak kehidupan kamu sendiri kerana sebelum ini kamu sering mempertikaikan anugerah ilahi kepada kamu...
kamu selalu.....................

kenapa dia mewah?? aku??
kenapa dia disukai orang?? aku??
kenapa dia pandai?? aku??
kenapa dia selalu dipuji?? aku??
kenapa dia ada boyfriend?? aku??
kenapa dia cerdik?? aku??

kenapa2 dan kenapa selalu bermain2 difikiran aku.....sekarang bru aku sedar bahawa Allah S.W.T e2 ruapanya maha adil dan saksama......sekarang apa yang aku inginkan sudah dimakbulkan dan apa yang aku inginkan selama ini dan hasrat kedua2 ibu bapa aku pun dah tercapai dan segalanya bergantung dalam tangan aku sendiri untuk mencorakkannya bagaimana....aku harus bangun!!

No comments:

Post a Comment