Friday, July 22, 2011

about love..........

Apakah sebenarnya cinta sehingga ramai manusia dahagakannya dan hebatkah cinta??

Manusia Lahir pastilah memiliki Cinta, karena cinta adalah fitrah yang di miliki manusia. namun terkadang cinta mampu membutakan manusia, hingga melupakan dunia dan seisinya. padahal kita tau dunia ini sangat luas. namun hanya atas dasar cinta yang sifatnya sesaat dunia yang indah ini berubah menjadi bencana.

Jangan tertarik kepada seseorang karena wajahnya tampak karana kecantikan dapat menyesatkan. Jangan juga tertarik pada kekayaannya karena kekayaan dapat dimusnahkan. Tertarik pada seseorang yang dapat membuat Anda tersenyum, karena hanya senyum yang dapat membuat hari yang gelap menjadi cerah.....huhuhu......skema xayat.....

Seriously aku katakan yang aku pun maybe in love but aku xpasti macam mana aku boleh pastikan yang aku sedang jatuh cinta atau pun tidak...i not sure...maybe disebabkan sebelum ini aku percaya kan lelaki dan mengharapkan kasih sayang darinya sepenuhnya untuk aku tapi disebabkan aku yang sangat bodoh dan percaya akan lelaki akhirnya aku jatuh tersungkur tapi xla tersungkur sangat ok...huhuh....yang aku pasti setia kali aku bercinta aku akan setia,jujur dan sangat menyayangi lelaki tersebut....tapi apa yang aku buat telah diambil kesempatan oleh lelaki tersebut..dia langsung tidak bersyukur apa yang aku telah lakukan kepada dia dan akhirnya aku buat keputusan untuk meninggalkannya dan hidup single and enjoy with my friend....huhhu 

aku pasti apa yang aku buat sangat menyeronokkan aku....perasaan cinta dalam hidup aku sekarang aku boleh katakan yang perasaan itu sangat kurang.....dan apabila seseorang lelaki mengeluarkan kata-kata manis....contohnya...''i miss u cyg....'',''u cantik.....'' dan macam2 la....aku rasa sangat kelakar....!! 

No comments:

Post a Comment