Wednesday, July 27, 2011

aku+dia=????

Bermula bibit pertemuan yang tidak disangka antara aku dan dia...disebuah kampung kecil tapi xberapa nak kecil sngat la.....masih aku ingat lgi pada waktu e2 aku berada ditepi sebuah perigi yang sangat keruh airnya( tpi boleh bla la.....lau xde air 2 mmg kita owng xmdi,xcuci bju...keadaan masa e2 sngat kritikal kerana musim 2 musim kemarau yang melampau sehinggakan semua perigi dikampung aku kehabisan air.....) sedih sangat sebb aku sangat suka mandi.... T_T tapi............jengjengjeng....nak mengorak nie xkira dimana2 ek....tepi perigi pun boleh ka? huhuhu.......
tiba2....huh! tiba2 g2...kehkeh....tiba2 dtg seorng budak lelaki dengan sekeping kertas ditangan...budak 2 hulurkan kertas tersebut kepada aku....aku berkata :

aku: apa nie?
budak tersebut: surat...ada orang bagi....
aku: siapa?
budak tersebut:***--------.....
aku: oh! terkejut.....ok

xsangka ada peminat pulak...mase 2 aku xpernah pun bercinta dan kenal mana2 lelaki pun....maaf la yea kalau bunyi sedikit kolot disitu.....masa 2 aku xde fon..bukan xnak beli tapi abah aku xbenarkan aku pakai talifon...kecian akukan...member2 aku semua dah ada fon sendiri..aku je yang xde...ada sedikit jelous disitu...@_@ eh2...terpesong plak...k2..lepas 2 aku baca la surat 2....cinta budak2 katakan...isi kandungan?? o2 rahsia..mana leh cite.....masa leh surat 2 bukan mai lagi senyum melebar....beberapa hari lepas 2 aku berfikir nak reply ke x surat ***------- tadi....ok aku ambik keputusan untuk balas surat tersebut....bila dah replay 2 mula la buat hal..bila jumpa masing2 diam, xbercakap pun...senyum2..pandang2...apa pun xjdi....huhuhu....lama2....................................................................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bermula lah episod cinta antara aku dan dia tanpa pengetahuan keluarga selama 2thun....hehehehhee....mcm2 la berlaku maklumla aku xpernah bercinta dan dia cinta pertama aku.......tangtungtangtung....!! dan akhirnya.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
 disaat aku ingin menduduki peperiksaan spm aku telah memutuskan hubungan ngn dia...tapi saat e2 aku sangat down disebabkan dia....tapi alhamdulillah pada waktu yang tepat my sis datng memberikan aku kata-kata semangat...aku sangat bersyukur aku dapat meneruskan peperiksaan dengan selamat tanpa ganguan perasaan..hahahaha..................................................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hidup tanpanya........
.
.
.
..
.
.
.
.
.
 .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bertemu kembali as a friend and ma & abah aku merestui hubungan kami..tpi nasi dah menjadi bubur kerana aku dan dia just as a friend...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
now
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
rindu datang kembali
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi disaatku mulai menyintaimu
berharap engkau jdi kekasih hati malah kau pergi  jauh dari ku....
Menyendiri lagi.............
Menyendiri lagi disaat kau tinggalkan diriku pergi xpernah ada yg menghiasi diriku disaat ku ter bagun dari tidur ku
Aku inginkan dari mu datang dan temui aku kan ku katakan padamu
Aku sngat mencintai diri mu.......
Aku inginkan diri mu datang dan temui aku kanku katakana padamu aku sangat menyinta
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi Saat kau meninggalkan diriku....
xpernah ada yg menghiasi diriku....disaat ku terbangun dari tidur ku...
Aku inginkan diri mu dtg dan temui aku kan ku katakan padamu ku menyintai diri mu
Aku inginkan diri mu datang dan temui aku kan ku kataka pada mu aku sangat mencintai....
Aku ingin kan diri mu datang dan temui aku kanku katakan padamu aku sangat menyinta
Aku sangat mencinta.....................

@_@

.
.
.

kehkehkeh
aku buat post nie bukan tujuan apa-apa just hanya untuk tatapan aku sendiri if suatu hari nanti cucu aku bertanya....nek2...sape first love nenek dulu? hnsame xnek? heheheh....leh la aku tunjuk post nie kat cucu aku nnti....kehkehkeh......................................

No comments:

Post a Comment