Sunday, October 30, 2011

keluhan hati...hhuhh

dah lama aku xtulis blog...sory yea blog....aku xtau nak tulis apa yang pasti aku bosan sangattttttttttttt rasa nak gila dah...kalau ada pakwe kan best hujung2 miggu macam ni leh la ajak kuar g tengok wayang ke, makan ke, pe2 je la yang boleh menghilangkan bosan....tapi dah nasib badan la kut usia dah masuk 22 tahun pakwe xpernah melekat n xde stdy boyfriend lgi....tipu la kalau aku cakap xde orng minat kat aku....ada je....tpi aku yang xnak...bukan aku xnak tapi gatal sngat...eeee geli r! tpiiiii ada seorang lelaki ni aku xtau la aku nak ke xkat dia tapi bt masa sekarang nie aku hanya ada dia je...aku sedar aku just skandal je ngn dia...so aku xleh nak lebih2 ngn dia....aku xnafikan yang aku suka dia sangat kalau boleh aku nak always ngn dia....tpi kadg2 aku sedar yang aku sekadar skandal je ngn dia.....kadang2 aku sedih sebab aku rasa dia bt mcm aku xpenting sangat coz bila dia perlukan aku dia cri aku tpi bila dia xperlukan aku dia xpedulikan aku pun...aku sentiasa sedarkan diri aku bahawa aku sekadar skandal je ngn dia...kadang2 aku nak je ckap kat dia aku xnak jdi skandal dia lgi...aku nak berkawan mcm biasa je ngn dia...tapi aku takut hubungan aku ngn dia akan terjejas n hubugan aku ngn dia xkan semesra semasa aku berkawan dulu.........aku tau kenapa aku takut mcm2 jadi sebab aku xde sape2 pun kat sini selain dia yang boleh tolong aku.....tapi sampai bila aku nak bergantung harap dekat dia....aku harus berterus terang dengan dia coz aku tau dia xkan jdi milik aku sebab aku je suka dia....dia?
sekarang aku harus bersabar kerana semua kawan2 satu umah aku dah ada bf masing2, aku je yang belum lgi...kadang2 aku rasa cemburu ngn dia orng semua sebab dia orng ada pakwe yang sangat sayangkan dia orang....eemmmmm seronok sangat tengok....mungkin sekarang aku just leh tengok kawan2 aku ngn bf masing2 je la......aku doakan dia orang semua akan bahgia hingga ke jinjang pelamin...amin! :)

No comments:

Post a Comment