Saturday, June 4, 2011

buhsannn.....huhuu

aaahhh...arrrrgggghhhhhhhhhh...xtahu nak buat pe...tulis blog la..huuhu

rrr......bosannya duk rumah hujung miggu nie..xtau nak buat apa lah..kerja ada tapi macam malas pulak nak buat....entah pe2 la aku nie.....sekarang ni aku tengah menjalankan tugas sebagai student...aku tengah praktikal sekarang nie,, peh r malas gila rasa tp nak buat macam manakan dah tanggungjawab...terpaksa la.....sekarang dah tiga minggu aku praktikal...nak habis kan empat bulan xtau la macam mana....bila la nak habis nie.....

lepas je final exam hari 2 aku sempat jugak la menjengguk kampung halaman...tu pun empat hari je aku sempat duduk rumah..kejap gila...xpuas lagi aku duk rumah dah kena datang balik shah alam...nk buat macam manakan nasib la badan...huhuh....pagi isnin aku sampai shah alam dalam pukul 6.30..lepas 2 siap-siap pergi lapor diri...because pagi isnin tu aku dah start kena praktical dahh...perrrhhh rr penat gila...tau la atas bas 2 macam mana,,,bukan boleh tido pun.....redha je la....tempat aku praktikal 2 ok la jgak...pekerja2 dia pun baik-baik la.....huhuhuh.......

miggu first aku praktikal hujung miggu tu aku pergi rumah kakak aku..kat muar....coz kat rumah aku nie xde orng tinggal aku dengan nina je...sebenarnya aku tnggal empat orang...yuyul,n2,nina dan aku...tp disebbakan kita owng sekarang tengah cuti sem dan kena praktikal dia orang praktikal dekat kampung masing2 la...tinggal la aku dengan nina je kat sini...nina pulak rumah dia dekat so...setiap hujung miggu dia balik rumah la....tinggal la aku kat sini sorng2........

minggu kedua aku ingat nak pergi rumah kakak aku jugak...tp tiket pulak habis...memang nasib xmenyebelahi badan la....huhuhu.......cancel la rancangan mggu kedua....huhuhu...minggu nie...mmg aku xplan pun nak pergi mana-mana.....aku just nak duduk rumah je, rehatkan badan tp busan pulak duduk rumah sorang-sorang ni....

pagi-pagi aku dah bangun...aku breakfast dulu lepas 2.....aku kemas rumah...mula dengan ruang tamu...and than dapur.....huhuhu.....berpeluh-peluh badan....lepas tu aku cuci bilik air..... aku cuci baju sikit...last sekali aku kemas bilik tido aku la....huhuhu.....penat jugak...!! lepas dah siap-siap semua...badan pun penat pe lagi bummmm......ZZZzzzzzzzz........time to sleep....hahaha.....petang tadi terlampau bosan sangat aku kuar pergi giant kejap...dekat je giant dengan rumah aku nie...pergi jalan kaki je....shopping ckit...entah pe2 yang aku beli entah...aku bawa duit RM50....baki RM10 je aku bawa balik....aku pun xtau pe yang aku beli yang pasti aku beli makan untuk breakfast pagi esok...huhuhu..........



                                                    ni tempat aku belajar...huhhu

No comments:

Post a Comment