Wednesday, April 20, 2011

pehhh..........!!

jiwa meronta2 minta dilepaskan!!! 

setia manusia mmg xbleh nak lari daripada melakukan masalah dan kesalahn...sy sndri pun xpernah terpisah daripada melakukan kesalahan...so kita sbgai manusia kita harus mmberi kesempatan atas pendapat atau atas kesalah orng lain...mereka pun still ada perasaan jgk walaupun xpernah diluahkan....( may be dia nk mnjaga perasan kita sebab e2 dia xpernah nk mmberontak atau nk ,marah2....) mustahil la kalau dia xpernah tension atau xpernah ada masalah.........bukan manusia la nmenya 2...tunggul kayu..xpun ank patung yng xde perasaan.......ikut je ape orng bt.....

aku tau aku xsempurna manusia lain, tpi aku still ada perasaan jgk yng harus difikirkan....aku tau aku xmmpu nak buat seperti mereka semua buat tp aku tngah berusaha untuk ketahap e2...adakah aku salah sebab aku mmg xtau ape2...ataupun mmg aku sudah dilahirkan untuk begini....( setiap manusia xdilahirkan untuk jatuh tp setiap manusia dilahirkan untuk belajar dan untuk terus meningkat)

kita xtau spe yng suka kita dan spe yng xsuka kita sebab manusia nie rambut sama hitam tp hati lain2...aku just bt yng terbaik untuk semua tp apa yng orng fkir pasal aku, aku xkisah ~ tpi kadng2 xtahan jgk 



muka tension~

Alamak! trlebih sudah............makin teruk nie!!



aik....senyum dh....heheeh...ok la 2...tp.................................muncung mcm itik 2 kenapa..hakhakhak....

apa yng aku tuliskan xada kena mengena ngan sesiapa pun hanya sekadar untuk tatapan.........huhuhuhu  :-)

sekian, terima kasih.............
muahmuah...

No comments:

Post a Comment